Photobucket

Ninas blogg

Senaste tiden

Jag ska sammanfatta den senaste tiden i mitt liv i ett och samma inlägg.

* Har haft fullt upp
* Har jobbat rätt mycket
* Har haft mycket att göra i skolan + hemarbeten
* Har gått modell på skolans modevisning
* Har varit på klassresa på Öland
* Har varit på pubrunda
* Har hämtat balklänningen, färdigsydd & fin nu
* Har hjälpt Jonas hitta passande slips/skjorta till balen
* Har varit på kussens sons konfirmation
* Firar idag mamma på morsdag. Hon fick ett fins silverhalsband från mig.
* Är förkyld, låter som en kråka men ska bita ihop och jobba ikväll.


MODEVISNINGEN 18/5-2009
har hundratalsbilder, men plockade ut några jag var med på här + min modell som visar slipsen & hatten som jag har gjort i keramik.


KLASSRESA TILL ÖLAND 25/5-2009
några få bilder från bussen och stoppen


PUBRUNDAN 26/5-2009
några från klassen i ett gruppfoto


Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0