Photobucket

Ninas blogg

Äntligen

Äntligen kommer det ett nytt inlägg här... efter över 2 veckor.
Det har ju varit så underbart väder senaste tiden (bortsett från igår & idag), så jag har helt enkelt inte orkat sitta vid datorn när jag kunnat vara ute.

Så ja, det är vad som hänt de senaste 2 veckorna ^^, Jag har varit ute i solen!
Och så har jag pluggat röven av mig, och jobbat lite på det. 

Imorron ska jag fika med Jonas efter skolan, sen blir det plugg och på fredag ska jag jobba hela kvällen, likaså på lördag, och på söndag blir det mer plugg.
Alla ämnen i skolan ska ha inlämningar samma vecka, alla ska ha redovisningar och betygen ska sättas 28 maj!
NICE! Fullt ös, medvetslös!

FÖRRESTEN!
Glöm inte köpa biljetter till modevisningen som min klass fixar den 18 maj på palladium.
Biljetter finns på Make up store, VDK & Palladium. 50 kr/st!
Kom för fasen ;) Jag ska ju tillomed våga mig upp på catwalken!







Såhär gött kommer jag oxå sova efter den 10 Juni, efter studenten <3

Lämna en kommentar
Postat av: Marlene

Hm det var du som kommenterade mitt inlägg om balklänningen va? :P Du glömde skriva namn ^^ Testade nog 10 klänningar innan jag valde den där :)

2009-05-06 @ 23:26:46
URL: http://foomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0