Photobucket

Ninas blogg

Zzz...

är grymmt trött idag. Jag har en känsla av att jag är proppmätt hela tiden, men har knappt ätit något idag. Skummt!
Jag mår liiite illa. Tror jag är för stressad faktist. Eller nja, jag tror inte, jag är nog säker!
Egentligen hinner jag inte sitta här och skriva detta. Jag måste skriva ett 5 minuter långt tal som ska redovisas nästa vecka i form av ett nationellt muntligt prov. Och imon hinner jag inte skriva det, för då ska jag hjälpa min syster att flytta. Och på måndag är dagen fullt planerad. Jag ska till banken precis när dem öppnar vid 10 för att betala 1050 kr till amerikanska ambassaden (för mitt visum) och efter det ska jag till fotografen och fota mig och sen ska jag hem, äta lunch och sen åka till skolan. Och My ska följa med till skolan... för jag har fått en rehabliterings-tid till henne på djursjukhuset och jag hinner inte hem för att hämta henne mellan skolan och det, och mina föräldrar är inte hemma då heller. Och när jag kommer hem måste jag öva på talet och sen lär jag inte orka mer den dagen.

Jag hatar att prata inför andra, och 5 minuter skrämmer mig lite. Visserligen klarade jag det i grundskolan, då höll jag en redovisning om Shakespeare i 5 minuter, men det var inget nationellt prov... så jag känner mig rätt nervös.

Ne, nu måste jag börja skriva talet! Hej då!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0