Photobucket

Ninas blogg

Sol, fika & ledighet

Idag har det varit sol och liiiiiiite varmare :D Jag längtar sååå tills man slipper gå runt i jacka.
Aja, idag följde jag me mina föräldrar till toftastrands café och fikade, och det var väldigt gott. Och sen har jag väl mest försökt att bara slappna av idag, för jag kände att hela jag behövde en sån dag.

Nästa vecka blir det inte mycket vila, jag måste jobba fort som f*n med mina keramiksaker som ska vara med på modevisningen, och på tisdag måste vi förbereda inför Dag-X (en STOR mässa för oss som har UF), och på onsdag har jag ett 5 timmar långt skriftligt nationellt prov och sen ska vi åka och sätta upp montern inför Dag-X, och på torsdag ska vi bemanna montern hela dagen och efteråt ska vi på prisutdelning för UF'are. Nice, nice!

Nån mer som ska till Dag-X på torsdag? Vi har en monter typ mitt i mitten :) Och den kommer vara grön, VÄLDIGT grön ;)

Ja så är läget, jag har en massa att göra och skriver inte lika mycket här längre, men efter nästa vecka har jag påsklov och då hinner jag med bloggen lite mer :P

Och så bjuder jag på en ful bild oxå :P min mun ser konstig ut :P


Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0