Photobucket

Ninas blogg

Helgen

Jag har inte varit hemma så mycket denna helgen, men nu ska jag skriva lite snabbt om den.

I fredags var det studentfest med cirkus-tema. Jag, Elli, Diana & Tess förfestade hos Elli och vi hade kuuuul :D
Sen drog vi till Barca nightclub där studentfesten var. Alla som kom var inte utklädda, och vi var väl inte heller jääätteutklädda. Men det fanns de som hade klätt ut sig fullt ut oxå.
Vid lite innan 2 hämtade pappa mig för jag hade inte lust att sova över i växjö.

Jag lockade håret... tyvärr försvann lockarna rätt snabbt. Men på bilden nedan är dem kvar iallafall, fast det var finare innan bilden togs eftersom jag gick i duggregn till Elli från bilen.
Jag var dessutom DRÄNKT i glitter. Hela jag glittrade och allt jag nuddade började glittra. Syns dock inte på bilden.


På lördagen sov jag till 7, men efter en liten stund uppe så la jag mig igen och sov fram tills lunch.
 Sen följde jag med för att fira vår granne som fyllde år förra veckan... (så lite i efterskott).
Efter lite fika där så åkte jag till Kidd och vi kollade på film, spelade xbox och eftersom han vill bli tatuerare så fick han skissa på mig. Han är grymmt duktig :) Vid 04.30 började vi bli trötta och då la vi oss.
Sen vaknade vi vid typ 11.00 och Felix (hans katt) var liite sur på mig eftersom jag tog hans sovplats jämte Kidd XD Hahahaha. Söta katt! Men med lite kel så blev Felix glad på mig igen :)
Jaa... sen körde jag hem efter en stund.
My blev jäääätteglad när jag kom hem :)

Jag försökte ta en bild på det Kidd ritade på mig... men det har försvunnit rätt mycket och jag fick ändra kontrasten på bilden för att framhäva färgen... så jag ser väldigt blek ut... men ändå! Önskar jag hade tagit en bild igår när den var nygjord... då syntes den underbart snygga flygande påfågeln som täckte hela ryggen :P


Nu ska jag kolla på TV lite och bara ta de lugnt :)

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0