Photobucket

Ninas blogg

flytt

Idag har jag hjälpt min syster att flytta. Så nu är jag lite sleten. Det var hon och jag som sprang med lådor och möbler. Min bror och hans kompis hjälpte dock till med en tung hylla och köksmöblerna... sen stack dem. snällt! NOT!

Och som "belöning" för mitt slit idag så åkte jag och tvättade bilen... och jag fick en tvätt oxå.... så både bilen och jag blev rena >< Jag var lat och tog en maskintvätt.... men så kom jag ju på att jag har en antenn framtill på bilen som jag inte hade tryckt ner.... så jag sprang in i tvätten och tryckte ner den XD Fick en del bilschampo över mig ^^,

På kvällen ringde syster min igen och undrade om jag orkade hjälpa henne bära sakerna till källaren samt soffan. Så jag sprang bort till henne så fort jag kunde och på ½ timme tömde vi en hel lastbil, hon o jag! fan va snabba vi var :P
Nu ska jag sova.... för imon har jag en hel del att göra.



Natti

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0