Photobucket

Ninas blogg

...

Igårkväll snackade jag med Rigge & Riggo via cam. Väldigt kul faktist :)
Och jag blev så glad, Rigge ska vara min manliga modell på modevisningen :D Wiiiie :D Nu slipper jag fundera mer på det.


Men denna dagen sög. Den har varit grymmt tråkig, kall och stressig.
2 minuter innan vi slutar börjar det plötsligt snöa/hagla/regna. På bara nån minut så var marken vit och det vräkte ner snö från alla håll. MEN såfort jag satte mig på bussen så slutar det såklart!!!! Så där satt jag, blöt, kall och förbannad och såg hur solen kom fram igen :S
Och skoldagen sög den oxå.  Det är t.ex. osäkert om vi får nån studentbal. PISS & HELVETE!
Och jag är skoltrött... ingen nyhet, men ändå. Detta suger! Och imon ska vi ha friluftsdag :/
Självklart kommer vädret att suga, det kan jag lova er alla!
Jag är så posetiv idag! Fy fan vad posetiv jag är! GAAAAH!

Lämna en kommentar
Postat av: Malin

Vad roligt :)

Härligt att se svenska au-pairer innan avresa :)

Hur känns det? :)



Kramar

2009-03-10 @ 22:31:46
URL: http://malinsortodden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0