Photobucket

Ninas blogg

En kille till :O

Vad är jag?? En pojkmagnet eller?!?!!!!
Jag har inget emot många vänner, men jag vill inte påbörja ett förhållande innan jag åker till USA. Visst, det är 6 månader kvar tills jag åker, men under 6 månader kan få starka känslor och få sitt hjärta krossat på ifall distansen blir jobbig sen.
Så vänner, ja tack!
Pojkvän, nej tack!

Varför detta inlägg nu då?
JOO!! När jag var på Oleó med Diana & Jojjo för några veckor sedan träffade jag min bror där och jag blev presenterad för några av hans vänner. En av dem, Jonas, pratade jag lite mer med efter att min bror hade gått.
Nu har tydligen den här Jonas bett min bror om mitt telefonnummer!!!!!! För att "jag är en av de bästa tjejer han någonsin har träffat"... OKEJ!!! Vi pratade lite och det räckte för att vara en av de bästa... hm... okej :) Tack!

Men ändå!! Det känns som om killar bara dras till mig just nu.
Uff, det är lite jobbigt. Jag är bara ovan vid tanken på att nån tycker om mig på andra sätt än vänskapligt.
Visst, jag tror på kärlek vid första ögonkastet, det gör jag. Men min brossas kompis???!?!! Det känns som ett BIG NO NO!
__________________________________________

Förresten, igårkväll hittade jag mitt nya favvo-program på TVn. Jag satt och asgarvade när Whipeout gick på kanal 5.
Jag är såååååå skadeglad så det programet var oerhört roligt! TIPS! Kolla på det! 20.00 Söndag, kanal 5.

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0