Photobucket

Ninas blogg

Ben av gummi

Igår var det friluftsdag med skolan.
Vi hade en baksetturnering på förmiddagen och jag gjorde en hel del mål :) Dock kom mitt lag bara 4 efter stryk i semifinalen. men men, vi kom iaf till semi, alltid något :)
På eftermiddagen gick vi en låååååååååååååååååååååång promenad till en sjö lååååångt bort. Där hade vi tävlingar, grillade och umgicks. Sen var det att vandra hem igen.
Mina ben kändes som gummi när jag äntligen satte mig i bilen och skulle köra hem.  Men jag får för det mesta en sån glädje och energikick av att röra på mig så mycket så på kvällen var jag ultra pigg ^^,



(bild 1 = en av basketmatcherna, Bild 2  = Tess vid brasan, halva jag syns på vänsterkanten me ryggen mot kameran) 
Bilder tagna av Sebastian

Idag känns benen oxå som gummi, men värst är det i högra foten som gör riktigt ont, mina gympaskor var inget bra att ha på sig en sån lång stund, så jag fick en ENORM vattenblåsa och det känns varje gång jag sätter ner foten. Men jag ska inte klaga :P

Nu ska jag gå o fika, sen måste jag åka till djursjukhuset med My som ska på rehablitering idag igen. 
FÖRRESTEN! Jag fick räkningen på operationen idag oxå :D:D:D Trodde ju jag skulle behöva betala runt 8 000 när försökringen täckt sin del, men eftersom ett annat fel hittades i My under operationen så täckte försäkringen mer :D
Så jag behöver bara betala ca. 1 900 kr :D och försäkringen betalar ca. 11 000 kr :D WOOOHOOO! 

Lämna en kommentar
Postat av: Malin

Vad härligt med familj :) Jag längtar tills jag får min :)



Vilken förmedling åker du med? :)



Kramar

2009-03-12 @ 15:06:56
URL: http://malinsortodden.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ja, visst är det en fin färg jag har i mitt rum



Kram Louise

2009-03-12 @ 19:04:57
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0