Photobucket

Ninas blogg

Fy fan...

fy fan vilken pissig kväll på jobbet. Känner mig så ledsen!
Tyvärr har jag tystnadsplikt och kan inte berätta vad som hänt, men jag säger bara fy fan! Och det fy fanet är psykiskt.

Jag har stått ut med mycket i mitt liv, men detta är den värsta jobbdagen i mitt liv hittils.  Den var inte jobbig på det sättet att det var övermycket att göra, inget äckligt lr så... men en i personalen knäckte mig totalt och hon vet förmodligen inte ens om det den apan.

Man kan väl säga att jag hörde några saker jag inte skulle höra... och detta gör att jag ALDRIG mer kommer prata med denna person, be personen om råd eller liknande. ALDRIG!!! Men sen ka man ju aldrig säga aldrig... så jag säger väl att jag ska prata så absolut minimalt jag bara kan med denna person! APA! Du har oxå varit nybörjare en gång i tiden!!!!!

Det sköna med detta inlägg är att personen jag hatar inte kan läsa detta, för hon kan knappt logga in på en dator... så där är hon nybörjare, jag kanske skulle prata lite skit om henne så att hon råkar höra det så får hon känna hur det känns :P


GAAAAAAAAAAAH! säger jag bara! Go Natt!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0