Photobucket

Ninas blogg

För jag har tagit studenten :D

Wooooohooooo! Jag har tagit studenten :) 10 Juni 2009 är datumet :)
Det var en fantastisk dag!
Tack till alla som gjorde min dag extra bra :)

Här kommer lite bilder:
En glad pappa med sin lyckliga dotter


Vilken chans jag hade med gas-tutan där ^^, Haha. Lyckokram med Diana!


Hela klassen åkte släp


Sen fick jag åka Corvette :)


Hemma blev det kram-kalas, många fina tal & en massa presenter


Jag var så lycklig!


Jag med några av alla blommor jag fick


Mössan var på hela dagen... och innan jag la mig efter en lång dag så blev jag visst lite godissugen ^^, hihi


Det var en underbar dag :)

Lämna en kommentar
Postat av: lilla jeppe från norr

grattis och välkommen in i vuxenlivet :)

2009-06-13 @ 09:58:50
Postat av: Marlene

Grattis!! Jag tog studenten igår, sprang också runt med mössan hela dagen ^^

2009-06-15 @ 02:23:45
URL: http://foomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0