Photobucket

Ninas blogg

Badhus

Jag hade en sån lust att åka till Liseberg me Rigge i onsdags, men vi valde ett billigare alternativ som var skitkul det med :D tihi.  Vi badade i lönsboda badhus :) det var jättekul. Vi var ett helt litet gäng och tiden rann iväg jättesnabbt ^^,
På kvällen tittade vi på film hemma hos Riggo och ja, vid ca. 7 på morgonen gick Riggo och la sig, Rigge blev med trött men jag och Palle höll honom vaken med kuddkrig ^^, Fniss. Vid 8 tiden somnade vi nog, men vid 10 ringde min brossa och väckte iaf mig, sen var det svårt att somna. Haha, så det blev inte mycket sömn inatt.
Vid 13.20 var jag tvungen att åka hemåt eftersom jag skulle vara på jobbet vid 14.30 för att gå igenom en massa och få medicindeligering (utbildning för att få ha ansvar för att dela ut medicin till de äldreboende). Det gick jättebra XD

Så ja, nu sitter jag här... förmodligen är jag övertrött eftersom jag känner mig pigg. HAHA! Funderar lite på vad jag ska hitta på nu... att gå en runda med Mys-hunden lockar :)

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0