Photobucket

Ninas blogg

Söta lilla mysan

Det känns så tomt nu när My är på djursjukhuset.
Veterinären var iallafall vänlig och snäll så jag hoppas My har det bra. Hon ska vara på djursjukhuset i 2 nätter efter operationen så på onsdag efter skolan åker jag förhoppningsvis direkt till djursjukhuset och hämtar henne.
Hon som skulle operera My ska ringa senare idag och berätta hur allt gick och hur My mår :)

Och när jag kom hem så ringde jag till björkliden och pratade med chefen om att jag gärna ville ha sommarjobb där... och jag fick svaret att jag kunde räkna med att jag får jobba där i sommar :D woohoo :D
SÅ... nu har jag en back-up plan ifall jag inte kommer iväg till USA direkt efter studenten. Visserligen ska jag göra allt jag kan för att komma iväg som planerat i Juni men OM jag inte kommer iväg då har jag iallafall jobb över sommaren :) Men jag ska till USA, förr eller senare. Just nu känns det bara lite jobbigt att inte en enda familj hört av sig... och ännu skummare känns det när jag fick ett till antagningsbesked med posten idag :S Ett likadant som jag fick förra månaden med en massa infomation. Skummt! Jag är antagen 2 gånger XD eller så är det bara så att de trodde att de inte hade skickat det innan :P

Lämna en kommentar
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Varför ska hon opereras för?

Är det något allvarligt?



Det tar ett tag innan själva processen sätts igång, även om du redan fått mail om att den är igång.

Men när väl en ringer så kommer det gå snabbt ska du se.

Va kul att du ändå har en backup plan OM något skulle hända.





Känns helt otroligt att jag ska hem så snart.



Kram Louise

2009-02-09 @ 16:47:17
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0