Photobucket

Ninas blogg

one more day

En dag till hemma. Men idag har jag ingen feber iallafall :) Woho!
Håller jag mig feberfri hela dagen och kvällen så ska jag försöka asa mig in till skolan imon :) Är ju ändå bara 2 timmar då. Så slipper jag halka efter alldeles för mycket i alla ämnen.
Fast jag vill inte smitta hela skolan heller... jag lyckades ju smitta mamma. Hon hade 39,9 i feber igår, stackarn! 

Idag måste jag försöka reda ut håret ^^, haha, är som om febern har tagit all ork, har inte borstat håret på ja... 3 dagar, jag har somnat med toffs, jag har ett hårspänne i luggen som suttit som det gör nu i dessa 3 dagar oxå... så det är liiiiite ruffsigt xD Måste tvätta håret oxå.  Annars ser jag väl snart ut som en uteliggare :P
 

Och här en bild på hur My brukar ligga hos mig i soffan ^^, En go liten mysplutt är hon ^^,
När hon har möjlighet så brukar hon även ligga på min rygg eller mage :)
(jag brukar inte fega ur när det gäller bilder... men jag såg så äckligt nyvaken o sjuk ut på bilden så jag täckte över mig)


OCH FÖRRESTEN!!!
Jag har gjort en upptäckt! Jag hittade en satelit-karta över Asheville :) Jag hittade huset jag ska bo i där... åhh, jag längtar tills Augusti, vill flytta nuuuu!
Ett rätt grönt område ^^, Tänker dock inte nämna adressen och suddade därför ut alla gatunamn på bilden.

Jag säger ju att det är Asheville jag ska vara au pair i... men egentligen ligger huset i Fairview, men dock väldigt nära Asheville så familjen säger själva att de bor i Asheville. Så ja, så ligger det till.

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0