Photobucket

Ninas blogg

My ska opereras ;(

Igårkväll när jag var ute och roade mig fick mamma och syster ta My till veterinären efter att hon gjorde illa sitt ben... så mitt på natten när jag kom hem möttes jag av en haltande hund, med ena bakbenet nästan rakt ut ;(
Mamma ville inte oroa mig när jag var ute så hon väntade med att säga det tills när jag kom hem. Den 9 februari ska min lilla älskling opereras... 13 000 kr borta med en gång! Men det är det värt om det är det som krävs för att hon ska må bra.
Min älskling <3
Det kommer kännas jävligt tufft att lämna bort henne över 3 dagar till veterinären men förhoppningsvis kommer hon inte få mer ont i benet sen. Fram tills operationen kommer stackaren få äta smärtstillande varje dag.

My har gett mig så mycket i livet, hon gav mig lust att leva när allt annat tryckte ner mig. Hon gav mig nytt hopp i de värsta stunderna och hon har aldrig svikit mig.... så nu är det min tur att hjälpa henne!  <3


Du har lämnat djupa spår i mitt hjärta älskade My, och du kommer föralltid vara en del av mig!

Alla borde få ha en hund som My... bättre finns inte <3

Lämna en kommentar
Postat av: jesper blylod

skickar en massa kryapådigkramar till my och en del kramar till nina oxå

2009-02-01 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0