Photobucket

Ninas blogg

kallt som f*n

Idag skulle jag ha kunnat praktisera som isglass :P Har varit så kall och frusit hela dagen. Nu sitter jag här i varma fula tofflor, en tjock tröja, tjock filt m.m. men fryser ändå... knappt så att jag vill hålla handen utanför filten och knappa detta på tangentbordet. :P

My haltar på på tre ben lite halv nerdrogad med smärtstillande. Har nog aldrig sett henne så hängig. Min lilla älskade voffsing. Nu är det bara 6 dagar kvar tills hennes operation.... och jag har ingen aning om vad den kommer kosta. Först fick vi höra summan 13 000 kr minus försäkringen... igår fick vi höra 7 000 kr av en veterrinär vi känner som jobbar på sjukhuset.... och idag i ett mejl stog det 6 000-8 000. Så ja... vad som helst mellan 6 000- 13 000 kr kan det landa på... och då ingår rehabliteringen (bl.a. 5 st sjukhundsimmningar och massage)

Imon är det box i skolan på gympan.... såååå underbart!! Man blir en ny människa när man har gjort av med all energi på att slå en kudde och hoppa o studsa som bara den.... alla negativa ladningar i kroppen bara flyger ut. Det är helt klart min favvo-sport-övning när jag är trött på vardagen :) Och ÄNTLIGEN ska vi köra det med skolan igen :) med redig tränare och allt :)

Lämna en kommentar
Postat av: jesper blylod

hoppas du inte får en jobbigt förkylning eller nått :(

håller tummarna för att världens bästa hund ska bli bra...

vem är den vackra tjejen på bilden? :D

2009-02-03 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0