Photobucket

Ninas blogg

Jag har pratat med familjen :)

Oj oj vad nervös jag var. Mina knän skakade och några ord försvann och jag sa eehhm några gånger, men trots det så berömde hon mig för min engelska.
Familjen verkar helt underbar. Men nu ska jag fundera, fundera och fundera lite till :)
Hennes nuvarande au pair skulle få min e-mail så att vi kunde prata lite också. Det känns bra.
Sååå... nu ska jag smälta allt.... fundera.... och sen får vi se!


Lämna en kommentar
Postat av: ida

oo kommer ihåg det där, väntade med spänning under matchningsprocessen, men lita verkligen på magkänslan, jag var nog lite för otålig för det...

e d första matchen?



kram

2009-02-12 @ 08:24:36
URL: http://aupairen.blogg.se/
Postat av: Marie

Hamnade på din sida av en ren slump.



Jag kommer ihåg när jag pratade med min värdfamilj för första gången! De lät sååå bra och det är de också! Kunde inte kommit till en bättre familj :) Lycka till med allt!

2009-02-21 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0