Photobucket

Ninas blogg

jag har mina snälla stunder ^^,

Idag fick jag bara en sån lust att fixa en go kväll för mig och mina föräldrar. Så jag bestämde mig för att fixa en överraskningskvällsmat :)
Hahaha, när jag berättade för mina föräldrar att JAG skulle göra en överraksningskvällsmat till dem så kom självklart det gamla goa minnet från en annan överraskningsmat. Det var när jag och mina syskon gjorde frukost på sängen till mamma och pappa.... jag var nog typ 5 år då.... och vi bestämde oss för att göra toast!!
För toast gillade vi alla tre... och sen la vi i ALLT vi hittade som vi tyckte var gott.... för blandar man allt man tycker är gott så måste du ju bli jättegott tillsammans... eller?! ^^,
Jag kommer inte ihåg allt vi la i de där stackars toastarna... men det var allt från ostbågar, choklad, tonfisk, leverpastej och chips XD Allt i ett.
När jag och mina syskon stolt gick in till våra föräldrar med en fin frukostbricka så blev mamma o pappa sååå förvånade och glada. Men den glädjen gick rätt snabbt över till skräck när de smakade på toastarna XD Stackars pappa tvingade i sig en hel toast för att inte såra oss små barn XD Mamma gav upp innan XD
Dessa små toastar kallas idag för monstermackorna XD

Aja, där fick ni en liten historia från när jag va liiiiten.
Idag blir det INGA monstermackor... det blir bakpotatis :D Och till efterrätt blir det brulepudding :)
Och ikväll framför TVn tänkte jag vi skulle äta lite grillchips :) Så det har jag fixat med för en stund sedan.... så potatisen är i ugnen just nu :) hihi

Jag har mina snälla stunder ;)

Lämna en kommentar
Postat av: jesper blylod

jag som trodde du var snäll hela tiden så snäll som du e mot mig :)

2009-02-21 @ 19:18:57
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Hahahhaha jag kan tänka mig hur ni tänkte, och vad dina föräldrar tänkte...iihhh



Ja, visst var det vackert kort med fin text.

Kramar Louise

2009-02-22 @ 20:33:28
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0