Photobucket

Ninas blogg

Imorron opereras My

Nu har jag precis tagit bort Mysan matskål med torrfoder, för från och med 18.00 idag måste hon fasta inför operationen.
Och ikväll efter sista kisserundan ska hon badas så hon är så ren som möjligt.... jag har redan listat ut att jag måste lägga en handduk i badkaret så att hon inte halkar... men att få henne torr är en annan femma.
Hon brukar alltid springa runt som en galning och rulla på mattorna när hon är blöt... men det varken kan eller får hon nu. Jag får helt enkelt hålla fast henne i en varm handduk till läggdags :)
Sen vid 06.30 imon ska vi stiga upp och åka iväg, för vid 8.00 ska hon vara på djursjukhuset.
Jag är så spänd... jag hoppas verkligen att allt går bra, det är ju trots allt "bara" knät som ska opereras, men man har ju hört skräck-historier om djur som inte vaknar upp efter sövingar och så.... MEN DETTA SKA GÅ BRA!!! Om jag får bestämma ^^,


Lämna en kommentar
Postat av: sara

Du ska se att allt går bra, Lycka till !! kram

2009-02-09 @ 20:25:12
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0