Photobucket

Ninas blogg

party party

Nu ska jag skriva lite igen... om fredagen den 13 bland annat.
På fredagsförmiddagen var jag i skolan och hade alla hjärtans dag firande... vilket innebar att klippa o klistara ihop alla hjärtansdagkort och blir glittrig av allt glitter.
På eftermiddagen var jag hemma med sjukligen My och på kvällen åkte jag till Diana och vi åkte till Elli för förfest. Diana och Tess fyller nämligen år så tätt så vi slog ihop deras fester. Förfesten bjöd på en hel del, allt från Arvids enarms-armhävningar till balanslekar.
Sen tog vi bussen in till centrum, och gick som planerat till Deluxe. Men vi tyckte åldern på de andra besökarna var lite för gammal så innan vi hann betala inträde vände vi och gick till Expresso istället för att träffa Dianas pojkvän och hans vänner. Efter en stund där gick vi till Pauze, och där började det med att personalen fick mig och Arvid att spela geutar hero på scenen XD Det gick lite si sådär. Sen drack vi nårra drinkar, och Arvid fattade nog lite tycke för mig under kvällen... men det var mer än han som gjorde det. Robban, Dianas pojkväns kompis försökte han också... och även en helt främmande kille.
Dianas kille frågade om han fick sova hos Diana (egentligen skulle han inte det från början eftersom jag skulle sova där) men det gick bra ändå, jag hade inget emot om han sov me Diana... jag skulle ju ändå sova på en luftmadrass. MEN så fick ju Robban för sig att han också skulle följa med.
Haha, ja att vi fick en blund sömn över huvud taget den natten är ett mirakel. Stackars Robban hade köksluckorna i ryggen och jag fick kämpa för att inte trilla ner från madrassen på andra sidan. En liten luftmadrass och en sovsäck är inget jag rekomendrar två personer att dela på. Men visst var det lite småmysigt... i början.

Tess har en jädra massa bilder i Facebook från förfesten.... så jag lånar 2 iaf för att pigga upp inlägget.



Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0