Photobucket

Ninas blogg

Fortfarande inget nytt på au pair-fronten

Nu har jag snart varit i matching-processen i 2½ veckor men ingen familj har visat intresse ännu.
Jag mailade STS om detta och fick svaret att jag borde ladda upp mer bilder... så igår efter att ha haft snöbollskrig med Ted så byggde vi en snögubbe och tog en massa bilder... sen rotade jag fram en massa bilder på Kim, Alva & Hedvig som jag var och hjälpte till ta hand om innan.
Och så laddade jag upp en bild på My, och en på mig och min bästa vän Diana.... så sen när mamma kommer hem ska jag försöka fixa en familjebild så jag visar hur min familj är.....
Hur många bilder är lagom att lägga upp? Nu är det 10 stycken!!!


Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0