Photobucket

Ninas blogg

Blandat inlägg

Åkte och fikade me mina föräldrar idag :) riktigt gott... men nu mår jag illa :S haha, aja, det går nog över snart.

Smultronmaräng <3 och en liten bakelse :)


Och jag har fått förfrågningar från otroligt många som undrar hur My mår nu....
Hon är på bättringsvägen, hon har börjat använda benet igen och blåmärkerna är nästan helt borta, såret läker rätt fint och nästa vecka ska stygnen bort och då börjar även rehabliteringen med hundsim.
Hon tollererar tratten runt huvudet jättebra, hon är världens sötaste lilla trattkantarell ^^,
Jaa... hon är otroligt gosig, precis som vanligt... Enligt veterinären får hon vara ute och gå i max 5 minuter/per gång tills stygnen tars bort, men My är så energisk och skuttar på och vill inte in så fort så ofta får vi bära in henne ^^, Så hon är helt klart på bättringsvägen.

Här kommer en bild som visar hur fint blåmärkerna försvunnit. Och såret vätskar sig inte så det är kanon.
OBS! Känsliga läsare borde kanske inte klicka på bilden för förstoring... stygnen kan se obehagliga ut.


Förresten... jag har nog inte skrivit att jag fick fina rosor + 1 trisslott på alla hjärtans dag :) Det kom ett blomsterbud :)
TACK VÄNNEN! :D


Ikväll blir det fiiiiilm ^^, Jag var och hyrde 3 filmer innan. Så jag har lite kul nu på lovet ^^, Dessutom tyckte jag det var billigt och bra... 3 filmer från nyhetshyllan i 7 dagar för bara 75 kr :) Me like Hemmakvälls medlemskort :)

Jaa, vad ska jag mer skriva?! Hm.... jag har läst och kollat runt på nätet som bara den och lärt mig en massa om north carolina nu :) Om ett halvår sticker jag :) Kan inte tiden gå lite fortare nu??!!

Lämna en kommentar
Postat av: jesper blylod

även en underbar vän som du förtjänar uppmärksamhet :)

2009-02-16 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0