Photobucket

Ninas blogg

En hemsk natt

Natten till idag var hemsk... jag vaknade vid ca. 1 på natten av att jag kände något hoppa på min kind och jag såg något svart... det tog nog mindre än 1 sekund innan jag stod med taklampan tänd och skakade av rädsla andra sidan rummet.
Och där stod jag och kollade på sängen som fastfryst i golvet utan att se vad det var som väckte mig... mitt hjärta slog nog dubbelt.
Efter några minuter insåg jag att jag bara stressade upp mig själv genom att stå där och stirra på den tomma sängen i rädsla, så jag gick och väckte mamma och berättade vad som hänt, och då vaknade pappa med... så vi tre gick tillbaka till mitt sovrum, mamma vände upp o ner på sängen men hittade inget och försökte få mig att förstå att jag måste ha drömt.
Så frågan är... drömmde jag eller var det något?!
Jag är helt säker på att något smällde till mig i ansiktet, och jag är säker på att jag såg en svart "klump" när jag flög upp i panik.
Det slutade iallafall med att jag för första gången på typ 10 år sov hos mina föräldrar resten av natten. Jag vågade inte vara ensam. Sist jag fick sova me mina föräldrar var när jag var en liten plutt som sett min första skräckfilm.... så ja..... jag var livrädd inatt!
Ska bli mycket intressant om jag kan somna ikväll eller om jag kommer ligga och stirra efter svarta klumpar hela natten.

Idag efter skolan köpte jag hem presenttårta-bakelser till mina föräldrar som tack för att de inte dumförklarade mig helt inatt, och som tack för att de lugnade ner mig.


Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0