Photobucket

Ninas blogg

10 stygn & en enorm tratt

Stackars Mysan


Lämna en kommentar
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh fy, jag fick verkligen en hemsk känsla i kroppen när jag såg söta my här. Usch, jag känner verkligen smärtan i mig.

Men hoppas att hon blir bättre. Hon är så fin.



Vi får satsa på en hundträff när My mår bättre, kanske i höst efter min Turkietresa.



Och jag kommer fortfarande uppdatera min blogg lika ofta när jag kommer hem. Dock kommer det väl inte vara "au pair äventyr" eller "Im from sweiiiiden inlägg" men det kommer definitivt forsätta så länge jag kan. Jag hoppas på bra internet i Turkiet med, men det kan bli svårare. Men jag kommer fortfarande blogga därifrån med, får se hur ofta de blir bara.

Kramar Louise

2009-02-12 @ 14:56:46
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0