Photobucket

Ninas blogg

Smiiiile

Idag var andra dagen i rad som jag låg och gosade med Myshunden i sängen ända fram till lunch :)
Det är så mysigt att bara kunna slappa. Tyvärr så är min sista lovdag imon :(
Detta är ju faktist mitt sista lov någonsin :O Visst, jag har nån dag ledigt på grund av att det är röda dagar men jag har inga mer lov nu! Det känns lite tradigt!

Snart ska jag städa lite så att jag gör nån nytta idag, sen blir det att fortsätta slappa :) och äta marsipanägg ^^
Och njuta av sooooolen :D


Lämna en kommentar
Postat av: Marlene

aaw vilken söt hund du har :)



Hehe okej :) Jag bodde själv en vecka hos en familj i italien förut, de påstår att jag pratar jättebra engelska. Dottern i familjen hade varit i usa ett år som utbytesstudent, så vi babblade på en hel del ^^ Så känns bra att få ha testat engelskan lite, utanför skolan menar jag.



Jag kommer nog stamma mig igenom hela samtalet :P Var och hälsade på en kompis som var au pair utanför NY förra året, tror man kunde räkna antalet ord jag sa på hela veckan på ena handens fingrar ^^ Jag är så jäkla blyg när det kommer till engelska.



Jag pratade förresten lite med Jannike (som är au pair i London nu), har för mig att jag har sett någon kommentar från henne här hos dig. Hon sa att CC inte är så dåligt som alla säger, men att jag ska gå på magkänslan. En annan jag pratade med hade bara gott att säga om dem. Så nu har jag ännu värre beslutsångest :P

2009-04-13 @ 16:20:58
URL: http://foomas.blogg.se/
Postat av: Marlene

Tja vi får väl se :) Har du läst det Louise skrivit om flygbiljetterna osv? Det som jag länkade i blogginlägget. Jag skulle få panik :o



Men oavsett vilka jag åker med så får vi försöka träffas där tycker jag :P Om vi inte hamnar allt för långt ifrån varandra.

2009-04-13 @ 22:53:08
URL: http://foomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0