Photobucket

Ninas blogg

I'm home!

Ja nu är jag hemma, eller ja, jag kom hem sent igår kväll.
Tanken var att jag bara skulle åka till Rigge över dagen men jag stannade över natten eftersom jag drack lite mintuu på kvällen :P
Det var lite som ett lan hos Rigge, så det var 7 pers där med mig.
(Jag, Rigge, Riggo, Palle, Marcus, Nicke, Bea) Igårkväll kom även 2 som hette Jessica & Malin.
Men iaf. Vi hade skitkul, spelade dator, glodde film, fiskade, badade i sjön (eller mja, Marcus och Bea badade), vi andra roade oss med att titta på. Marcus gjorde en av de finaste kanonkulorna jag någonsin har sett, han hoppade ut från bryggan ner i det grunda (SMART) Så översta delen av benen kom inte ens under vattenytan och han slog sig liiiiite grann :P Så det var nog mer kul att se ;) Moahaha.

Sen kollade några av oss på film.... fram tills typ halv sju på morgonen,  och efter filmen steg vi upp en sväng, åt lite snickers och sen la även vi oss för att sova. 
Nicke hade nog värsta stället att sova på... han sov på golvet i Rigges rum. 
Jag hade det däremot lite lyxigt och fick sova i sängen med Rigge :D Dock sov jag nog inte mycket mer än 2 timmar med tanke på att vi la oss så sent. 

När vi vaknade började det spelas dator direkt, och så blev det köttfärspiråg till frukost :) Yummi!
Vi åkte även en sväng till Osby, och på vägen tillbaka roade min taklucka oss :) Hahaha.
Lite senare på dagen så skulle vi spela Airsoft. Det kändes rätt lustigt, men väldigt kul att ha kamoflagekläder och ett vapen. Och jag var rädd att det skulle göra ont att bli träffad, men det gjorde det inte, iallafall inte på det avståndet jag blev skjuten. Det skulle nog kännas mer om man blev träffad på nära håll.
Tyvärr blev det lite för mörkt efter en stund och då gick vi in igen.  Men jag vill absolut köra det nån mer gång om jag får chansen :)  

Ja, det var väl mina 2 dagar väldigt kortfattat. Jag brukar alltid vara väldigt tillbakadragen när jag träffar nya människor, men alla där var extremt snälla så jag hade jättekul ändå :) Och dessutom hade jag ju träffat några av dem innan :P



Nu ska jag köra in till Växjö en snabbis, ha de gött!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0