Photobucket

Ninas blogg

Hej o hå

Jag har inte orkat skriva här på några dagar, men ja, här kommer lite från mig igen.

I torsdags var jag i stockholm på amerikanska ambassaden och fixade mitt visum. Allt gick jättebra och för er som vill läsa om det så finns det på min lilla au pair-blogg ^^, Klicka här för att komma till den!

I fredags hade jag en lugn trött dag i skolan, och på kvällen var jag hos min syster, drack lite vin, och spelade twister och ja, hade det kul. Vi försökte bl.a. öppna toadörren med en skruvmejsel när Stefan satt och bajsade XD hahaha.


I lördags var jag på vislanda marknad och på eftermiddagen blev det fika ute i solen. Kvällen spenderades framför TVn.

Och idag då? Mja, jag fixade lunchen (grillade) och det var hur gott som helst! Jag älskar grillat <3
Sen blev det glass vid växjösjön med mor o far. Och nu väntar ännu en TV-kväll.  Med Wipeout :D I love it!

Så ja, Ha de gött!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0