Photobucket

Ninas blogg

Gocart och nercabbat :)

Jag, Zizzi (syster) & Stefan åkte gocart idag, det var jälvligt kul :D Jag älskar gocart! Och jag har ett fint blåmärke från en krock men Zizzi o Stefan har mer ont ^^, Moahaha. Blev en liten radiobilskrock i ena kurvan... 3 gånger.
Men lika kul för det, lite krockar gjorde bara att det blev extra kul ^^,
Efteråt åkte vi en runda och självklart hade vi nercabbat ;) Det är ju sol och värme nu :)
Och så åkte vi och fikade hos en som heter Elin, och vi satt i solen så nu är jag faktist lite röd om kinderna :) Härligt!



Jag och Zizzi hade väldigt svårt för det där med storlekarna på overallerna, det var konstiga storlekar. Så vi valde samma storlek och dem var typ tusen gånger för stora för oss men det funkade ändå :P


Lämna en kommentar
Postat av: jesper blylod

fuuuusk... skicka upp lite värme till skellefteå oxå... gärna sådär, 30-35grader eller nå sånt... :P

2009-04-05 @ 09:56:50
Postat av: sara

Åhåhå, jag vill oxå !!

2009-04-07 @ 20:49:22
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0