Photobucket

Ninas blogg

En ny dag

Jag tog nyss bort rätt mycket i det förra inlägget. Ni som hann läsa det innan under dagen vet att jag nämnde några idioter och en lärare och att jag var väldigt irriterad, arg & ledsen på dem.
Jag vet att ingen av dem jag skrev dumma saker om läser min blogg, men det kan ju sprida sig ändå, så jag valde att ta bort det innan det var försent. Vissa saker ska man hålla för sig själv, inte lägga ut på internet.

Men iallafall, det är en ny dag idag!
Jag pallade inte med skolan idag efter 4 sömnlösa nätter. Så denna morgonen låg jag och vilade med huvudvärk. Nu är jag piggare, men enligt Tess (som jag träffade nyss) så ser jag rätt blek o trött ut. Så det blir en lugn helg, och i värsta fall får jag ta en sömntablett så jag kan sova en hel natt nu.

Idag tog jag förresten fram mina nya vårskor :) De är så söta ^^, Och jag gick en runda med My med en t-shirt och ingen jacka :)
Jag älskar våren! Och enligt vädergubbarna så ska värmen stanna över hela nästa vecka :D UNDERBART! För nu har jag ju påsklov ;) 


 

Lämna en kommentar
Postat av: jesper blylod

vår, va e de för fusk...? :P



här e de ju vinter och de faller snö :(

2009-04-04 @ 16:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0