Photobucket

Ninas blogg

Dag-X


Idag var det Dag-X, en mässa för oss med UF.
Vi sålde tillräckligt för att täcka monterkostnaden (300kr) plus lite till, så det var okej.
Många berömde vår logga (som jag gjort), men sen hände inte så mycket mer kul.

Efter mässan så skulle alla UF'are sammlas för en prisutdelning.

Tack och hej, nu ska jag lägga mig och stirra i taket en hel natt.
För det har jag gjort 3 nätter i rad nu. Har bara sovit ca. 5 timmar SAMMANLAGT!
Och så ska jag hugga av mitt vänstra ben, för det bara krampar och somnar hela tiden.

Go natt till er som kan sova!


Lämna en kommentar
Postat av: Amina

Riktigt snygg logga, verkligen! Hur gick det då?

2009-04-10 @ 10:18:10
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0