Photobucket

Ninas blogg

Blocket

Nu kan man hitta min lilla cykel på blocket. Jag tog äntligen tag i tanken att sälja den, tvättade den, pumpade hjulen och annonserade ut den.
Det tog ca. 1 timme sen den kom ut tills någon ringde :) Så ikväll är jag förmodligen 1 cykel fattigare :) Tihi.


____________________________________________-
UPDATE!
Nu är den såld :D Och jag har lite extra pengar :D

Lämna en kommentar
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ohh sånt är alltid bra!!

Hoppas du fick ett bra pris för den.



Ja, visst är Tori gullig. Om du är medlem på Swedish au pair på facebook så kommer jag snart lägga ut en film där med henne.



Kramar Louise



2009-04-15 @ 22:31:28
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0