Photobucket

Ninas blogg

5 nätter

Nu har det gått hela 5 nätter utan rikitig sömn.
Jag var duktig och la mig innan tolv igår i hopp om att somna, men istället låg jag och stirrade i taket tills klockan 3, sen somnade jag nog typ 10 minuter, för sen kollade jag på klockan igen :/
Och så fortsatte natten, med att stirra i taket och mittemellan sova 10 minuter i timmen.
Så vid 8 gav jag upp och steg upp. Så Mysan och jag gick nyss en morgonpromenad.

Det är femte natten i rad som jag inte kunnat sova, och jag kan inte sova på dagarna heller, det försökte jag med igår men då slutade det med att jag bara låg och stirrade i taket ändå :S

Jag är svinigt trött men kan inte sova. LYCKAT!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0