Photobucket

Ninas blogg

Onsdag, men det känns som fredag :/

Igår var det tisdag men kändes som torsdag, idag är det onsdag men känns som fredag.... knäppt!

Men iaf, dagen började som vanligt (drog mig i sängen lite för länge och fick stressa med allt innan jag rusade mot bussen som självklart är sen... som alltid) Lucky me!
Väl i skolan hade jag idrott (trots mitt snörvliga tillstånd), sen åkte min klass iväg till universitets-området för att få lyssna på en förläsning som höll av en svensk illustratör som vunnit VM i new yourk med sina illustrationer. Det var väldigt kul o intressant!

Sen åkte jag hem, åt lite sen lunch och åkte tillbaka till växjö med mina föräldrar... eller nej.... nu ljuger jag nästan, jag KÖRDE till växjö ^^, i min bil, i ett växjö med massa vardagstraffik! Nice!
Och i växjö köpte jag en födelsedagspresent till min bror som fyller år på fredag.... sen körde vi hem igen.
Och så fick jag frågan om jag kunde ta hand om Ted (min granne) medans hanns mamma jobbar imon, so yey! Mer barnerfarenhets-timmar :) Vid 13.00 ska jag dit och sen kommer jag inte hem förrens på kvällen. Nice Nice!

Och en liten fråga nu... jag har bestämt mig för att köpa en digitalkamera (ingen super-mega-proffs-kamera, men en liten lagom kamera).
Är det nån som kan tipsa om nån bra kamera?
Tänkte köpa den efter jag tagit körkortet så att jag är helt säker på att jag inte blir helt pank ^^,

Men tills dess får ni stå ut med bilder från mobilen.... som t.ex. denna ^^,

Lämna en kommentar
Postat av: Ida

nope de e min hund där hemma i sverige, får se om han minns mig när jag kommer tillbaka haha. Så vilken organisation var det du skulle åka med sen?

2008-09-04 @ 05:38:25
URL: http://aupairen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0