Photobucket

Ninas blogg

I can see again!

YES! Jag kan se igen!!! :)
Ögonsalvan jag ska ta nu i 4 dagar gör att jag känner mig blind flera timmar efteråt. Eller mja, jag kan ju se, men det är som att titta igenom frostat glas (allstå extremt suddigt).
Så jag tar den på morgonen, ser knappt förrens 4 timmar senare och då är det snart dags att ta ny salva för att sen vänta lika länge igen. MEN nu kan jag se, och jag ska inte ta salva förren jag ska lägga mig nu och då behöver jag ju inte kunna se XD Moahahaha. Logiskt tänkande va?!

Jaja. Detta var nog väääldigt ointressat att läsa om men ähh, shiiiit samma :P
Jag har haft en lugn dag idag och har inget att skriva :P för en lugn dag är en lugn dag, och lugna dagar har alla haft ;)

Men en liten bild på My kan jag ju pigga upp alla med. Enjoy!


Lämna en kommentar
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Haha ja, var det inte ett korrekt självporträtt jag gjorde?



Åhh jag älskar dina bilder på din hund. Då saknar jag min ännu, ännu mera men jag vet också att jag snart är hemma hos han.



Ha de så bra!

Kram Louise

2008-09-16 @ 16:33:12
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0