Photobucket

Ninas blogg

...

Nu börjar mina ögon må bättre, jag har inte vart yr på 2 dagar och nu är det bara den sega förkylningen som jag vill bli av med.
Men ajajjajaa... igrå fyllde Elli 18 år och förfesten var jädigt kul, tyvärr är jag 1 vecka ifrån att få följa med in på puben men det gjorde inget, jag hjälpte en vän hem istället (som råkat få för mycket i sig).

Nästa vecka blir det mer party party :) Och min bror ska fixa VIP för mig o mina närmska vänner på en pub där han extraknäcker som vakt ibland. NICE! Pub-debut som VIP :P

Annars har jag efter en låång sovmorron vart på marknad me mina föräldrar och sen slappat som bara den.
På marknaden köpte jag en liten tugg-sko till My, och hon älskade den ^^,



Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0