Photobucket

Ninas blogg

Puuuh

Efter 2½ långa jävliga skitdagar kom äntligen en vändning. Allt gick emot mig sen i måndags, men idag, på eftermiddagen slutade det. Vi gick till ICA för att fråga om de ville sponsra vårt UF, och dem gick med på det :)
Det gjorde mig grymmt glad :) Tack John på ICA :)
När jag kom hem ringde smålands ölands kennelklubb om monterplatsen, och där fick vi inte liiiiiiiika bra nyheter men med lite ändringar i planen så kanske det fixar sig.

Lämna en kommentar
Postat av: Julia - au pair i Cary, NC

Visst är det! ^^ Tycker det är skitcoolt!

2008-10-02 @ 20:05:19
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

HAHAH va fasiken vad du firades när du fyllde år.

Jag var glad över att jag fick ha fest hemma hos mig när jag fyllde 20 lixom.

Nej, jag ska dra till med något stort när jag fyller 22 i Maj. Kanske 10 ballonger eller nått.



Intresant det där med drömmar. Jag kände mig vettskrämd av drömmen, men jag vill ändå ha mera mardrömmar.

Fast utan trappor då!



Kram Louise

2008-10-03 @ 03:52:51
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Haha tack, jag ser fram emot 11 ballonger då.



Vi vet inte vad vi ska hitta på, men i och med att det firas så på halloween så blir det något festligt här i Albany.

Måste köpa min kostym snart.



Kramar Louise



2008-10-03 @ 17:14:16
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0