Photobucket

Ninas blogg

I'm so happy!

WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO!

Denna dagen rockar! Den bästa på väldigt väldigt väldigt länge :D

Jag och mina föräldrar åkte till halmstad för att jag hade sett en fin jacka på Cubus tv-reklam... (ja, vi hade inget bättre för oss så det blev en dagsutflykt pga. det).
Jackan var inte så fin när man fick se den i verklighet. Men dagen var underbar :) Alla var glada, vi åt go mat, kollade i massa roliga affärer, körde ner till stranden, skojade med varandra och dte var såååå kul :)
Sen åkte vi och fikade på ett kondis inne på Maxi.... jag åt en urgod marängbakelse.
SEN gick pappa en liten stund och kom tillbaka med 2 trisslotter, den ena fick mammsen, och den andra fick jag :)
OCH JAG VANN!!!! STORT!!!! AHHH! Jag är så jävla glad :D:D:D:D
1000*10 = 10 000 kr!  JAG VANN TIOTUSEN KRONOR!

AHAHAHHAHAHHAHAAAAAAAA!!!! Kan ni fatta?!?!??!?! AHHHHH! Jag är så lycklig :D Jag blev alldeles stumm när jag satt där i kondiset och skrapade lotten :D


Plötsligt händer det ;)

Förresten! Glöm inte kolla in http://NinaAuPair.blogg.se där ni kan följa hur det går med mina au pair-tankar 

Lämna en kommentar
Postat av: Lori(MissB)

Så himla roligt! GRATTIS så jätte jätte mycket! Hoppas du gör något riktigt roligt för pengarna.

2008-10-19 @ 19:15:50
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: Ida

oj shit, den där lotten skulle man inte tacka nej till! grattis!



ja inga pannkakor såg jag! är såå trött på dem nu. seattle är en härlig stad, skulle gärna bo där ett tag:)



hur långt har du kommit i AP processen? ringer det familjer nu?;)

2008-10-20 @ 08:16:32
URL: http://aupairen.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

GRATTIS!! Jag hade lätt behövt den lotten, men jag är glad för din skull.



Jo, jag har en hel del mer bilder att visa men de är pågång.



Kramar Louise

2008-10-20 @ 17:40:25
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0