Photobucket

Ninas blogg

Grattis till mig ^^,

Idag hade jag mitt kunskapsprov (teoriprovet för körkortet)... och jisses vad orolig jag var över att misslyckas. Jag drömde till o med mardrömmar inatt.
MEN så onödigt, för jag klarade ju det ;)

När jag satt vid provdatorn och skulle trycka på "Avsluta prov" knappen så började hela jag skaka, det var knappt så att jag vågade men så kom den gröna texten på skärmen "GODKÄND".
YEEES!
Jag skuttade ut till mam o pap som satt i väntrummet och jag var den första av 4 som hade kommit ut glad ^^,
WOOOHOO!

Nu längtar jag mer än någonsin till uppkörningsdagen. :)

Lämna en kommentar
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

GRAAAAAAAAAAAAATTIS!!!

Vad glad jag blir. Teorin var en stor klump för min del.



Jo, ångest till max när jag skulle välja två stora, riktigt bra jobb i Stockholm. Eller USA.

Väldigt många i min mammas omkrets (Läs äldre och vet inte hur au pair livet har förändras på 20 år) tyckte att jag skulle ta stockholm faktiskt.



Happy Halloween på dig

Kramar Louise

2008-10-31 @ 16:55:13
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Rebecca♥

GRATTIS <3<3<3<3<!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-09 @ 18:59:27
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0