Photobucket

Ninas blogg

En dag att ladda batterierna igen

Jag har många bollar i luften, och mycket runt omkring mig just nu och mår lite si sådär.
Men idag åkte jag med mina föräldrar på en dagsutflykt för att bara komma bort ifrån allt. Och djurälskare som jag är så kom mamma och pappa på en perfekt utflykt.
Vi åkte till en älgpark ^^, Moahaha.
Jag kände mig som en unge på julafton. Jag sprang runt och klappade alla älgar, matade alla älgar och pratade med alla älgar ^^,





Hehe, jag tog säkert över 100 bilder och filmade en massa + att mamma lekte loss med min kamera så jag bara plockade ut några bilder. Kommer kanske fler en annan dag för förmodligen finns det måååååånga bilder som är mycket finare.
Och tro det eller ej, men älgar är väldigt keliga ^^,

Lämna en kommentar
Postat av: Mysan

Vad söta älgar du verkar ha haft kul

2008-10-13 @ 13:47:22
URL: http://www.nogg.se/Jippi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0