Photobucket

Ninas blogg

Zooooooom

Tiden går så fort. Nu är redan hela helgen över. Hela veckan. Snart börjar en ny dag, en ny vecka.
Inget mig emot att tiden går för fort, men man börjar ju fundera på om man verkligen tar vara på livet. 
Jag vill bara att det ska bli höst just nu... då börjar jag trean, fyller 18, får och ska ta körkort, kan börja med au pair planeringarna på redigt.... skicka in en anmälan, välja värd-familj osv.  
Det känns skönt att ha nåt att se fram emot... men jag tror jag glömmer en viktig sak, att öppna ögonen och ta vara på tiden innan det blir höst.

Nu ska jag sova. Är ju skola imorgon.
God Natt!

Lämna en kommentar
Postat av: sara

hihi, ja du gissade nog rätt ;)

2008-03-10 @ 12:27:53
URL: http://nyabloggen.blogg.se
Postat av: Hannah, Cayenne & Cinnamon

Hej Nina. Vad roligt att du ska ta körkort i höst & att du fyller 18 år!! Ja tiden går verkligen fort! Tack så hemskt mycket för målningen, jag fick den på posten nyss! Den är super duper fin! DU är så duktig. Ha en underbar dag. Kramar från Hannah, Cayenne & Cinnamon. Ps. Vi hälsar tillbaka till My!

2008-03-10 @ 13:29:00
URL: http://www.nogg.se/Cayennepeppar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0