Photobucket

Ninas blogg

Yeey, tisdag :D

Idag är dte tisdag. Var lite småbutter i början av dagen men när Petra och jag flummade loss på svenka-lektionen och läste om gåsar och katter och såg vår lärare göre en posé så mja... då var jag fast i ett skrattande humör :D
Efter skolan köpte jag SKOR :D ÄNTLIGEN hittade jag ett par vårskor i "nina-stil" :D 250:- kostade dem.... på skopunkten. Ska lägga in en bild sen.
Sen var jag, mam o pap på city gross också. Snabbhandlade lite.
Nu är jag hemma och är fortfarande på toppenhumör :D

SMILE

Lämna en kommentar
Postat av: Natta

tack för ditt svar, du är med och tävlar :)

2008-03-12 @ 22:44:06
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0