Photobucket

Ninas blogg

torsdag

Idag har det varit redigt skönt ute. Solen har lysst och all snön smällt bort. Det var så varmt o skönt på "morgonpromenaden".... hehe, hade sovmorgon, så jag steg inte upp förrens 12 : )
Kom precis hem efter att varit på kyrkogården och planterat påskliljor med pappa. Det är snart 10 år sedan farmor dog och jag kan fortfarande inte hålla tårarna inne när jag är där. Jag saknar henne sååå mycket <3 Min farmor.

Nu ska jag göra iordning på rummet, sen baka kladdkaka och efter det hämta en madrass nere i källaren som Diana får sova på inatt.
Ska bli oväder här ikväll med så vi får väl se hur länge det dröjer innan snön kommer igen. Börjar redan mulna. 

Lämna en kommentar
Postat av: Hannah, Cayenne & Cinnamon

GLAD PÅSK !! Önskar Hannah, Cayenne & Cinnamon.

2008-03-20 @ 14:40:35
URL: http://www.nogg.se/Cayennepeppar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0