Photobucket

Ninas blogg

Torsdag...

Idag är det torsdag (för er som råkat missa det ;P haha ). På morgonen / förmiddan hade jag prov i skolan.... i religon. Måste erkänna att jag inte övade ett dugg : S Men det gick bra, hoppas jag iallafall. Kändes som jag hade bra svar på alla frågorna. Hoppas bara läraren tycker samma sak, hihi. En uppgift var värd 15 poäng och jag blev EXTREMT glad när jag insåg att jag kunde den :D:D:D:D Om jag inte får fullport efter allt jag skrev på den så kommer jag nog vara nära iallafall. Max poäng var lite över 60 har jag för mig.... och för G ska man ha 50% rätt. TROR jag klarar det. :D

Efter provet jobbade jag, elli o diana på våra stolar (design & form uppgift). Sen gick vi ut på stan lite och efter det "åt" vi lunch. var grönsakssoppa.... eller ska jag säga vatten med lite morötter i ???!!!  Mja, min lunch blev ett äpple o en macka istället.

Sen hade vi bild & form fördjupning. Våra lärarpraktikanter skulle hålla en uppgift. Blev lite småflummigt men kul.

Seeeen skulle jag, Diana o Tess simma.... men gissa vilken klantröv som glömde simkläderna hemma?! JAG!!!! Så jag åkte hem och gjorde motsatsen till att va duktig o träna, jag la mig i soffan och vilade framför TVn ^^, jag rä såååå lat ibland.
Ska träna på tisdag istället, och då ska Elli med :D hon har ÄNTLIGEN skaffat gymkort!

Mja, nu har jag inte möe mer att skriva. Så kommentera gärna!



Här kommer en liten bild på My som ÄLSKAR att ligga under skrivbordet när jag är här. 

image47


Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0