Photobucket

Ninas blogg

REDAN torsdag!

nyss var det ju helg och nu är det bara en dag kvar till nästa helg. Vart tar tiden vägen? :S
Men jag är rätt glad att tiden går fort, längtar tills nästa år och ja, bara 10 månader kvar till dess.

I skolan idag hade vi religon på förmiddan, fick en skrivuppgift och det gick jättebra. Fick begränsa skrivandet så det inte blev för mycket. I vanliga fall brukar jag ha svårt att nå upp till de antalet sidor vi ska skriva. 
Sen var det lunch, fisk o potatismos. Som för en gångs skull var god!!!! När det är potatismos i skolan är jag verkligen glad att jag får laktosfri mat. Det "vanliga" moset är gjort på pulver, men jag får mos på rediga potatisar :D

Sen hade vi bild o from fördjupning. Vi har gjort linoleumtryck de senaste gångerna och idag började jag på extrauppgiften. Kopierade en av mina tryck och ändrade om den i photoshop :) Kul
På rasten fick vi annanas och vattenmelon :D Gissa om jag blev överlycklig :D (vi får alltid nån frukt på tisdagar o torsdagar).
Efter lektionen gick jag, Elli o Diana till Askelyckan och fikade : ) Gött!

Nu är jag och mamma ensama hemma ikväll :D SÅ SKÖNT! Pappa har nämligen fått börja jobba 25% igen.
Så skönt att kunna slappna av lite. Mamma o jag ska baka snart och bara ha det lugnt.

Mja, det var väl denna dagen lite kortfattat. Glöm inte kommentera!

Lämna en kommentar
Postat av: Hannah, Cayenne & Cinnamon

Hejsan My & Nina. Ja vi är överlyckliga, både jag & Cayenne. Cayenne älskar sin Lillebror. Tusen kramar!

2008-03-06 @ 19:23:50
URL: http://www.nogg.se/Cayennepeppar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0