Photobucket

Ninas blogg

promenad runt växjö-sjön

Idag var det "friluftsdag". Börade med frukost i skolan, sen lååång rast och sen skulle vi gå runt växjö-sjön. Samtidigt som vi gick runt sjön skulle vi ta en fin vårbild och den bästa bilden vinner ett pris. Jag lyckades dock inte ta några bra vårbilder med min kassa lilla mobilkamera. Men aja. Tänkte lägga ut några av bilderna här ändå.

Johans söta hund Neo:
image13

Vi hade tur med vädret:

image14

Is som fåg lite häftig ut. guppade på vågorna:

image15

Hittade några gula små blommor, lite vårtecken iallafall : )

image16

Ankor : )

image17

Fler ankor:

image18

Tyckte om denna bilden på nåt sätt : ) Mer ankor ; )

image19

Mer BLOMMOR : D

image20

Mja, tog några fler bilder men dem var inget bra. Och Elli ville inte jag skulle lägga ut bilderna hon va med på så ja. Aja, några bilder fick ni ju se här.
Efter promenaden var det lunch på skolan och sen gick jag faktist hem. Vi skulle kolla på film egentligen men Malin (typ en lärare) tyckte det gick bra att gå så jag gjorde det. Många andra gick också. 
hihi, så nu sitter jag här. Men jag ska ut med Mysan snart så hon också får ta vara på solen : )

Lämna gärna en kommentar : ) 

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0