Photobucket

Ninas blogg

Ny vecka.. igen

Nu var det måndag igen. På måndagar brukar jag ha sovmorgon eftersom bussen inte går förrens 10.35. Brukar alltid stiga upp 1 timme innan bussen går så jag hinner gå ut med My, äta och göra mig iordning. Men idag var några och fixade i lägenheten över oss (dem som bodde där flyttade förra veckan), men iallafall, det blev en massa buller och dunk så innan 8 var jag klarvaken. Men jag la mig och bara vilade lite ändå och plötsligt ringde mobilen och då var det upp o hoppa.
Och idag var det HELA 5 personer på bussen :O WOW alltså! Jag slapp åka ensam! Hahahaha, på måndagar brukar jag vara ensam på bussen för så dags är i regel alla redan i skolan.

I skolan hade vi matte och jag känner mig så smart. Jag och Elli ligger före alla andra och det käns så skönt.
Sen var de lunch och sen skulle vi titta på bio. Var en miljö"film"! FY FAN vad hemsk! Det var typ 15 gråa trista gubbar som pratade om samma sak om o om o om igen i 1½ timme. Gubb-dokumentär på hög nivå.
ALLA suckade och ville därifrån. Och inte nog med att den var sååååååååå tråkig så fick jag ont i knäna. Fanns inget benutrymme alls, jag satt helvriden med benen riktade mot Dianas ben och jämte mig satt Elli med sina ben riktade lika dant som jag fast mot mig.

Gissa om jag var glad när vi kom ut!

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0