Photobucket

Ninas blogg

lördag

Nu är redan halva helgen över.
Idag åkte jag och mamma in till Växjö och kollade i alla möjliga affärer. En liten shoppingrunda kan man säga.
Jag köpte 3 tröjor, 1 linne, 1 kjol och ett par skor (skorna kan jag visserligen inte ha förrens det blir liiiite varmare.) Sen hittade jag en fin plånbok och den köpte mamma till mig : ) Behövde verkligen en ny. Så fikade vi och hade helt enkelt en bra dag. Så nu har lite av pengarna jag tjänade på att sälja tavlor på lovet gått åt, det var kul att kunna unna sig själv lite.
Ikväll ska jag nog bara vara hemma och titta på melodifestivalen, men vi får se, kanske hittar på nåt annat.
 

Lämna en kommentar
Postat av: Hannah & Cayenne

Hejsan. Tack för din kommentar i min blogg. Du verkar ha haft kul med din mamma i Växjö!! Får jag länka till eran fina blogg? My är bara så sockersöt hon med!!! Kram!

2008-03-01 @ 22:24:38
URL: http://www.nogg.se/Cayennepeppar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0