Photobucket

Ninas blogg

Lite nytt :)

Idag vaknade jag redan vid 7.00... på ett lov! WOOOW! Jag var klarvaken då!
Men jag låg och latade mig och småsov lite till ändå.

Sen på eftermiddagen så åkte jag jag in till Växjö och spenderade lite pengar, hehe.
Köpte en nya jacka : ) en tröja: ) ett par skor : ) OCH hårfärg! : )

Så... tro det eller ej, men jag är halvt blond nu! Jag blev väldigt nöjd faktist. Slingade iofs bara det.

Här kommer en bild på min nya jacka o mitt "nya" hår (ignorera det typ osminkade ansiktet):
image64

Vad tycks?

Lämna en kommentar
Postat av: lilla jeppe

önskar att man nån gång hade sån tur man får träffa en så vacker tjej som dig nina

2008-03-28 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0