Photobucket

Ninas blogg

HÖSTLOV!

Idag satte jag klockan på 05.30 för sista gången på länge! För idag började mitt höstlov : )  12 dagar långt, nästan 2 veckor ju ; )

Men inte va det nån slapp dag i skolan.... nej då. Vi hade historiaprov och efter mitt grova misslyckande på matteprovet igår så var ju inte självförtroendet på topp. Och med tanke på vilken lärare vi har i historia så hade jag inga höga förväntningar på mig själv.... men jag kunde allt! WOW! *stolt* Det kändes så satans bra när jag lämnade in provet, jag hade inga problem alls med att svara på frågorna. Hahaha, hoppas bara att läraren tyckte det gick bra oxå... för man vet ju aldrig med henne.

Jag är fortfarande lite ledsen över matteprovet igår. Nu kan jag glömma hoppet om ett bra betyg när kursen slutar till sommaren. I matte A fick jag VG och mitt mål har varit att lyckas minst lika bra med matte B. Jag ska kämpa för full pått på omprovet och jag ska satsa högt på de nationella proven nu i vår. Jag vägrar ge upp, jag ska ha minst VG i slutbetyget på matte B!
 
Hmm.... vad har mer hänt idag?! Jo efter att vi slutat så gick jag, Elli, Diana, Darja o Petra till Excell och åt lunch innan alla åkte åt olika håll innan lovet. 
Imorgon ska jag ta ett varmt bad på morgonen och njuta av ledigheten. Moahahhaa, tänk vad bra min skola kan vara ibland. En extra lov-dag : ) 
Imon på kvällen kommer Diana o Elli hit med. Vi ska ha en filmkväll eftersom det är så många filmer vi 3 vill se för tillfället. Diana skulle nog sova över med.... så ja. Det blir nog kul : ) 

Bonusbild på My som äntligen är återställd efter benskadan!
Hon är som en valp igen, hon vill bara leka, leka, leka och springa runt som en galning : )
image50


Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0