Photobucket

Ninas blogg

ensam igen..!

Nu har Diana nyss åkt igen. Hennes mamma kom o hämtade henne innan det började snöa för mycket.
Hade ju filmkväll igår me mina goa vänner. Elli åkte tyvärr hem vid nio-tiden eftersom hon inte alls mådde bra. Krya på dig!
Vi såg 2 filmer iallafall och sen kollade vi lite på "vanlig" TV. Filmerna vi hyrde va Black Sheep och Saw4. jag har börjat gilla skräckisar ; ) fast ingen av dessa var ju direkt läskiga. Black Sheep var ju bara nördig, jag fattar inte hur man ens kan komma på filmidén, haha, får som anfaller människor : ) Vill du skratta åt hur dålig en film kna vara  så se den. Hahaha. 
Och Saw4 var ju inte heller läskig, några som dog lite bara. Jag skrattade mest när jag såg den.... vilket förvånade Diana o Elli som trodde jag skulle bli rädd. 
Och kladdkakan blev goo trots det konstiga receptet.

Snart ska jag äta lunch, mams håller på att göra fläskfilé. Mmmm. : )
Men innan maten ska jag plocka ihop allt på golvet, och gå ner med madrassen till källaren igen och så.
Efter maten ska jag ut med My... som ÄLSKAR snön : S Och sen ska jag måla, jag la ut en tråd i ett chihuahua-forum om att jag åter igen tar emot beställningar. La ut den i onsdagskväll, igår (torsdag) hade jag redan fått 5 beställningar. Woho! 

Så.... tack för du läste. Kommentera mer än gärna : )

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0